Europris på Flå ombygd og modernisert.
Fra venstre butikksjef Unni Iren Leikanger, Siv Sundet, Jorun Andersen , Silje Marie Bryhn, Bitte Andersen og Steinar Berg. (Foto: Europris)

Europris på Flå ombygd og modernisert.

Europris på Flå gjenåpner fredag etter omfattende ombygging og modernisering.
Aktuelt
Rita Stavn
Publisert : 10.01.2018 13:47
Sist oppdatert : 10.01.2018 14:09

Europris-butikken i Flå gjenåpner etter ombygging og modernisering fredag 12. januar klokken 10.00. Da blir det kaffe, kaker og masse gode tilbud i forretningen. Butikksjefen Unni Iren Leikanger gleder seg til å kunne vise kundene den «nye» butikken som minner svært lite om den forretningen hun startet i for fem år siden.   

- Denne butikken er dessuten helt forandret i forhold til butikken slik den var før ombyggingen, sier Unni Iren Leikanger. -Det blir som natt og dag i forhold til tidligere. Butikken er blitt mye finere, mer oversiktlig og forenklet, stråler en fornøyd og optimistisk butikksjef.

Mer systematisk og enklere
 - Moderniseringen og ombyggingen blir et skikkelig løft for kundene, men også for oss åtte inkludert to ekstrahjelpere som arbeider her. Vi har fått en butikk som er langt mer systematisk bygd opp med klarere kategorier i vareutvalget, og dermed en enklere og ryddigere butikk å arbeide i. Det blir også mye lettere for kundene å finne fram til varene og tilbudene. Og apropos tilbud - også til denne åpningen blir det mange gode tilbud i tråd med Europris-slagordet «Mer til overs».

Hun nevner i tur og orden spylevæske, vedbriketter og sørlandschips til en tier. Dessuten rimeligere kaffe, tilbud på sjokolade og mange andre produkter.

Spente kunder
- Mange kunder har vært på døra her mens vi har bygd om, og det har vært bare blide fjes å se. De har hatt store forventninger til hvordan dette er blitt - og gleder seg alle til nyåpningen. De blir garantert positivt overrasket, sier Unn Iren Leikanger som 1. februar har vært butikksjef i tre år. 

- Vi har faste og gode kunder her i Flå og dessuten mange som er på vei til hyttene sine.. Vi har fått en flott butikk, og vi har medarbeidere som står på og yter service. Dette er vårt største aktivum ved siden av alle de gode tilbudene og alle kuppene. 

Sammen med medarbeidere og en butikkflate på 700 kvadratmeter vil hun betjene fornøyde kunder i en butikk som fint kunne gått inn i enhver serie med tema «extreme makeover». 

25 moderniseringer, 11 nye åpnet og 11 flyttet i nye lokaler
Europris-kjeden åpnet i 2016 11 nye butikker, gjennomførte 11 relokaliseringer mens 25 butikker ble bygget om og modernisert.

Dette er det største omfanget av moderniseringer og oppgraderinger i Europris sin historie, fremholder administrerende direktør Pål Wibe i Europris. – Den høye takten opprettholdt vi i 2017 med åpning av 11 nye forretninger, 22 ombygginger og åtte relokaliseringer. Vi er veldig trygge på at kundene etter hvert i stadig økende grad vil merke denne forandringen av Europris- konseptet!

Vokser mer enn markedet
Europris vokste i 2016 betydelig mer enn markedet for øvrig, og kjeden hadde i 2016 en total vekst på 7,7 % og en sammenliknbar vekst på 4,1%. Lavprissegmentet som Europris er en del av, har tatt markedsandeler hvert eneste år i Norge de siste 17 årene. 

Europris har slått markedet hvert eneste år de siste 11 årene, og ut fra de positive tilbakemeldingene kundene gir oss på våre nye og moderniserte butikker, er det ingen grunn til at den trenden ikke skal fortsette, sier en smilende Europris sjef, Pål Wibe.

-  De gode resultatene og tilbakemeldingene fra kunder i de oppussede butikkene gjør at vi fortsetter moderniseringsreisen også i 2018, fastslår Pål Wibe.

!Administrerende direktør Pål Wibe i Europris står i spissen for den største moderniseringen og oppgraderingen av butikkene i Europris’ historie.

(Pressemelding)






Annonse:
ustekveikja


Publisert med Visto CMS News Edition   |   Nettverk levert av Transdata AS