Camp Senkveld fra Geilo
(Foto: Senkveld, TV2)

Camp Senkveld fra Geilo

Geilo ble valgt som partner og destinasjon for Senkveld sine Camp Senkveld sendinger som starter 8.februar på TV2 i beste sendetid på fredager og med over 600 000 seere.
Aktuelt
Publisert : 17.01.2019 16:04
Sist oppdatert : 17.01.2019 16:11

I sterk konkurranse med en annen skidestinasjon trakk Geilo det lengste strået sier leder for markedsrådet i Visit Geilo Tom Myrseth (til daglig Markedsdirektør for Merkantilbygg konsernet og Geilogruppen).

Vi ble valgt av TV2 og produksjonsselskapet pga av vår hurtighet, vår besluttsomhet, engasjement, at vi løste logistikk, boforhold og presenterte Geilo som den ultimate destinasjonen for å kunne gjennomføre 12-14 ulike TV sendinger fra Geilo, som gir gode TV opplevelser for seerne.

Dette var et skikkelig teamarbeid fra mange aktører på Geilo, hvor alle stilte seg positive og bidro i prosessen Alexander Gullesen som er hotellsjef på Vestlia Resort gjør sammen med mange andre en fantastisk jobb for å sikrestille at ALT går bra sammen med produksjonsselskapet og takk til Visit Geilo og Stian Skarstein som bidrar med og sikre at Geilo fremstår på best mulig måte, alle dager i året. sier leder for markedsrådet i Visit Geilo Tom Myrseth (til daglig Markedsdirektør for Merkantilbygg konsernet og Geilogruppen).

Det blir nå tilsammen over 2 timer sending fra Geilo på TV2 .
Senkveld har 600 000 seere hver fredag, så Geilo vil få meget bra synlighet på TV2 i Februar til april måned.

I tillegg samarbeider vi med Tv2 om å få markedsført Geilo via deres SOME kanaler. Camp Senkveld har 403 000 følgere på sine facebook sider. Her skal vi publisere 12 ulike konkurranser på Facebook siden til Camp Senkveld HVER UKE i 12 uker.
Her vil Geilo, Geilogruppen, Dr Holms, SkiGeilo og aktivitetstilbydere bidra med flotte premier som blir markedsført mot 403 000 følgere og her skal følgere dele/ kommentere og spred hvem de vil ha med seg på tur til Geilo med sine venner…bare her vil vi treffe over 1 million med mennesker.
Geilo vil få meget høy synlighet i mange kanaler i februar til april. Sier Tom Myrseth
 
Høy Kjendisfaktor på Camp Senkveld.
Senkveld VS vinterheltene er en liten vri på det ellers kjente konseptet «Camp Senkveld» Senkveld-laget, ledet av programlederne Helene Olafsen og Stian Blipp utfordrer et lag sammensatt av tidligere vinteridrettsutøvere til den store konkurransen «Senkveld vs Vinterheltene». 

Opptakene gjøres i Geilo og omegn. Gjennom 12-14 konkurranser av ulik karakter vil Senkveld-laget teste om det i det hele tatt er mulig å slå Vinterheltene i noe som helst.  
Det skal være fem deltagere på hvert lag. 
 
På senkveldlaget har vi Stian Blipp, Helene Olavsen, Tone Damli, Erik Follestad og Petter Pilgaard.
På vinterheltlaget har vi Morten A djupvik, Anette Sagen, Kari Traa, Daniel Franck og Thomas Ulsrud. Sammen skal de lage tidenes vintercamp. 

Tenk også hvor mange følgere alle de som er med her har på sine Fb og Instgrama kontoer. Bare her får Geilo MYE publisitet og reklame når kjendisene legger ut om Camp Senkveld i sine SOME kanaler.

Konkurransene kommer til å variere i form og innhold. De kan innebære både snø, høyder, vann og tyngre fysiske utfordringer. Det blir også konkurranser som er humoristiske, og som utfordrer deltagerne kreativt.

Opptakene har begynt og de vil holde på til 22 januar og det siste vi har hørt er at Camp Senkveld fra Geilo går på lufta fredag 8.februar.

Vi får også tilsendt en film fra produksjonsselskapet hver uke, som Visit Geilo sender ut til ALLE medlemsbedrifter, som VG medlemmer kan laste ned og spre i sine egne SOME kanaler, sier Tom Myrseth.

(Pressemelding)








Publisert med Visto CMS News Edition   |   Nettverk levert av Transdata AS